Nieuwe leerling

Het kiezen van een basisschool is een serieuze aangelegenheid. U wilt het beste voor uw kind en wij begrijpen dat als geen ander. Met onze jarenlange ervaring begeleiden wij u om de juiste plek voor uw kind te vinden. In het kennismakingsgesprek vertellen wij u over onze school en kunt u uw vragen stellen.

School voor uw kleuter

Als uw kind binnenkort vier jaar wordt, dan is het goed om minimaal een maand voor de verjaardag een kennismakingsgesprek af te spreken. U en uw kind maken kennis met de school en de groepsleerkracht van groep 1. We spreken vijf dagdelen af waarop uw kind kan komen wennen. Voor uw kind en ons is het belangrijk om uw kind een goede start te geven. Daarom plannen we ook een intakegesprek met u en de groepsleerkracht.

Nieuw in het dorp

Komt u nieuw in het dorp en heeft u schoolgaande kinderen, dan kunt u bij ons altijd terecht voor een eerste kennismaking. U kunt uw kind natuurlijk meenemen. Voor hem of haar is het net zo belangrijk om de eventueel nieuwe school te verkennen.
Als u uw kind wilt inschrijven, nemen wij contact op met de vorige school om de overschrijving te regelen. We overleggen met de vorige school om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. De komst van een nieuwe leerling in de groep wordt door ons altijd zorgvuldig begeleid.

Kennismaken

We nodigen u uit om een afspraak te maken. U kunt bellen met 0575-511917 of het contactformulier op de website invullen.